Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dajana0 | użytkownik

imię i nazwiskoDajana Kubica adresKobyłka zarejestrowany31.12.2008 @19:32:41 ostatnio na stronie24.11.2013 @16:19:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze77 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Neira7    04.02.2013 @19:21:11
Dzięki, że zwróciłaś mi uwagę na tą rękę
Faktycznie, masz rację. Tyle godzin w czasie rysowania patrzyłam na tą rękę i nic nie zauważyłam
Ciekawe masz rysunki w galerii. Ja tez kiedyś namalowałam Elvisa i Jacksona
Pozdrawiam
~Venn    19.09.2010 @15:05:43
Dzięki za obserwację,
pozdrawiam
A.
~yerbaomate    05.04.2010 @19:53:32
dzięki wielkie ^^ pozdrawiam serdecznie
~kandelabr    08.03.2010 @18:27:52
dziękuję bardzo
~Anabell1    16.01.2010 @17:13:13
Dzięki za komentarz i pozdrawiam.
~ashlee91    01.08.2009 @12:02:45
dzieki
_______
Nie da się żyć, zwariuję jak nic a te te tu...
~aloshka    04.07.2009 @10:19:25
dzieki
~Gniazdo    29.06.2009 @16:48:37
Bo widzisz, przedstawiłaś tego pana w taki sposob jakby był wyciosany z plastiku. Policzki, usta no i nos, który sie najbardziej rzuca w oczy. Może to moja zdolność postrzegania szwankuję, ale tak to widzę.
~pathetic    21.04.2009 @12:23:03
dzięki
_______
"To his dog, every man is Napoleon; hence the constant popularity of dogs." - Aldous Huxley.
~dominolp    15.02.2009 @21:46:49
dziekuje za komentarz...lekki zarys lampki jest... lenistwo wzięło góre nie chciało mi sie tam mazać...
~donkamillo3    14.02.2009 @16:28:18
thx
_______
" Łzy nie są oznaką słabości, są dowodem że nasze serce nie wyschło i nie stało się pustynią "
~engi01    09.02.2009 @03:11:07
dzemki
_______
...czasem tak bywa,ze i aniołom piór ubywa....
~Soviss    27.01.2009 @19:42:54
no nie wyszła trochę ta szyja xD
człowiek się uczy na błędach




i głupi umiera xDxDxD
_______
'czemu ludzie muszą zawsze uważać za nienormalnych osoby, które postrzegają świat trochę inaczej, niż oni... ' -S. (rybka1515)
~kabaczek    27.01.2009 @13:59:57
Ja tam chcę, żeby zwracano mi uwagę na różne rzeczy.wiadomo, że nic nie jest idealne i dobrze zauważać taki rzeczy .
_______

Life will give you back everything you have given to it.
~kabaczek    26.01.2009 @21:00:49
No jest nie tak z przodem. Szczerze mówiąc, wcześniej było jeszcze gorzej, bezczelnie użyłam narzędzia zbrodni (gumki) i poprawiałam to, i teraz jest prościej, ale za to straciło na lekkości... Oj, miałam troszkę problemów z tym "ryjkiem" .
_______

Life will give you back everything you have given to it.
~GetOnTop    01.01.2009 @21:11:51
po prostu rysunek formatu a3 pociełam do rozmiaru a4
dziekuję!
_______
"I tylko w jednym różnicie się od Boga - Bóg wie wszystko, a wy wszystko wiecie lepiej" E.M.R.
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt